balloons-892806_640

כאשר אנחנו רואים אדם הולך עם בלונים ברחוב או חדר מקושט בבלונים, מידית עולה בנו הקונוטציה של יום הולדת שמח ומהנה עם כל החברים ובני המשפחה. ואכן בלונים ידועים בשימושם העיקרי כקישוט עבור ילדים עם שלל צבעים וצורות. ועם זאת, תחום הבלונים עשה כברת דרך לא קטנה וכיום אמני בלונים רבים מציעים את שירותיהם גם לקהל המבוגר, ומכאן שגם למגוון רחב יותר של מטרות.

מהו אמן בלונים?

כדי להבין מה אמן בלונים עושה, חשוב להסביר תחילה אמנות בלונים מהי. אמנות בלונים היא שימוש בבלונים עבור מגוון פעולות פיסול ומודולציה באמצעות כיפוף ופיתול וזאת לצורך יצירת צורות מרהיבות ואף מבנים רבי רושם, כולם ככולם עשויים מן הקישוט המפורסם בעולם.

אם כך, אמן בלונים משתמש בהם כדי ליצור את האמנות שלו. האם מדובר באמנות שמעטרת את הבית כמו תמונה יפה או עדי? וודאי שלא, ומרבית הבלונים פשוט מיועדים לשלל אירועים אותם ריכזנו עבורכם כאן.

אירוע עסקי

רגע לפני שאתם פוסקים נחרצות שהסיבה היחידה לשכור את שירותיו של אמן בלונים היא עבור סידורי בלונים ליום הולדת, כדאי לדעת שבלונים משמשים נאמנה מגוון עסקים המבקשים להפיק אירועים ממותגים.

ניתן לראות בלונים שממתגים אירועים בהשקות של חברות חדשות או מסעדות, בימי מבצעים של מכירות בסוכנויות רכב ושלל חנויות שונות, וגם אפשר לראות זאת בכנסים. ישנו מגוון רחב של אירועים עסקיים שונים בהם בלונים יכולים להשתלב נהדר, ושלצורך כך מוטב להיעזר בכישוריו המקצועיים של אמן בלונים.

הצעות נישואין

אחד מן האתגרים הגדולים ביותר הוא לדעת כיצד להפיק את הצעת הנישואין המרגשת ביותר. אז בנוגע לרעיונות מדויקים ומתן השראה להצעות נישואין, קצרה היריעה מלהיכלל במאמר זה, אך בלונים בהחלט יכולים להיות תוספת נאה ואף להפוך את ההצעה למרגשת במיוחד.

ניתן לשכור את שירותיו של אמן בלונים כדי שיסדר בלונים במתקן מיוחד אשר יפריח אותם לאוויר ברגע שבו המאורסת הטרייה תיתן את הסכמתה. אפשר גם לשכור את אמן הבלונים כדי שיסדר את המתחם מראש עם שלל בלונים וצורות מיוחדות בשביל שמוביל אל עמדת ההצעה. ניתן גם בהחלט להגדיל ולעשות ולכתוב את כלל ההצעה באמצעות בלונים.

לאווירה עם החברים

עורכים אירוע חגיגי עם כל החברים בפארק? רבים נוהגים כיום לסגור לעצמם מתחם ו"לגדר" אותו בקישוטים שונים שמעניקים לכל החגיגה אווירה הרבה יותר צבעונית ונפלאה. אפשר אם כך להקים גדר קטנה העשויה מבלונים. הבלונים יכולים להתאים לאירועי על האש עם המון חברים ובעיקר כאשר מדובר בגילאים מבוגרים שמביאים עמם את ילדיהם הצעירים.

לא חסרות סיבות לקשט את היום יום בבלונים. ימי הולדת הם בהחלט סיבה עיקרית, אך אם נעמיק ונחשוב על כך – הרי שיש להם את הכוח להעצים כל מאורע.