air-2456_640

 

שמענו על פורטלים רבים. פורטלים לחתונות. פורטל בר מצווה, פורטל בת מצווה. פורטל עורכי הדין, ועוד. אך- האם שמעתם על פורטל בלונים? ובכן, גם למעצבי הבלונים יש פורטל. אתר "בלונים זה אנחנו". באתר, יש אינדקס, של מעצבי הבלונים בכל הארץ. 

עיצוב בבלונים משדרג כל אירוע.

אכן, גם למעצבי הבלונים, מגיע פורטל. לאולם אירועים המעוצב בבלונים, יש יופי אחר. הבלונים, מוסיפים צבע לאירוע. לבלונים השזורים היטב, יש מראה אומנותי בולט. לכן, כאשר בוחרים אולם אירועים בצפון, כדאי לבחור בעצבת בלונים מקצועית. מומלץ, לשדרג את קבלת הפנים של האירוע, ולבקש ממעצבת הבלונים, לחלק צורות בלונים לילדים. אפשר גם לשדרג את הריקודים באירוע, ולחלק בלונים. 

מהם משלוחים של זרי בלונים?

כמו שיש זרי פרחים, כך יש זרי בלונים. וכמו שיש שירות משלוח זר פרחים, כך יש שירות משלוח זר בלונים. באתר, תוכלו להיכנס לאינדקס עסקים מכל הארץ, הנותנים שירות משלוח של זר בלונים. כמובן, שהמשלוח נעשה בצורה מקצועית, אשר שומרת על שלימות זר הבלונים, עד להבאת הזר אל המזמין. 

מתלבטים מתי מתאים לשלוח משלוח של זר בלונים? אם אתם רוצים עצות לאילו אירועים מתאים להביא משלוח בלונים, ומתי, כן מומלץ לכם לקבל רעיונות מהאתר. בתחתית הדף של "משלוחי בלונים", יש רשימה של אירועים אליהם מומלץ לשלוח במתנה, ואילו צורות של בלונים מתאימים לכל אירוע. 

אינדקס מעצבי בלונים מכל הארץ. 

מטרת הפורטל, היא לסייע לגולשים לאתר מעצבי בלונים לאירועים. לכן, מכיל האתר אינדקס, בו יש מעצבי בלונים מכל רחבי הארץ. לכל עסק של עיצוב בלונים באתר, יש כרטיס עם פרטים. בכרטיס, יש פירוט על השירות של העסק, ואזור השירות. בנוסף, יכול העסק להראות סרטון, המראה את הפעילות בבלונים. 

לאילו אירועים מזמינים מעצבי בלונים? על מנת שתוכלו להחליט האם להזמין עיצוב בבלונים לאירוע, יש באתר דפים עם המלצות על אירועים שונים, בהם מתאים לשלב עיצוב בבלונים. באילו אירועים? בר מצווה, חתונה, ברית, ויום הולדת.  

האם בעל העסק נותן קופונים? לפעמים, יעלו בעלי העסקים לאתר, קופונים עם הנחות. וכך, תוכלו להזמין פעילות עם בלונים, במחיר נוח יותר. 

מחפשים חנויות בלונים?

מידע נוסף שתוכלו למצוא באתר על בלונים, הוא מידע על חנויות בלונים. בדף "חנויות בלונים", תוכלו למצוא מידע על חנויות בלונים שונות ברחבי הארץ. בחנויות, תוכלו לרכוש את הבלונים המתאימים, ולעצב לבד את האירוע, באמצעות הבלונים שקניתם. 

בלוג הכנות לאירועים.

ואיך אפשר לבנות פורטל, מבלי להכניס בו בלוג? בפורטל, יש מאמרים עם טיפים כיצד להתארגן לאירועים. למשל: כיצד מתארגנים לאירוע, שמתחיל שעה אחרי שאת חוזרת מהעבודה. או למשל: בלוג על בר מתוקים לאירועים. וכמובן, במאמרים בבלוג, יש קישורים לאתרים של בעלי העסקים.