אולם אירועים

כל משפחה המתכננת אירוע רב משתתפים, בר מצווה, חתונה, בריתה ועוד, מעוניינת ליצור באז רציני באולם כדי שהאורחים ייהנו מאד באירוע ובעיקר שידברו עליו וישבחו אותו, עוד פרק זמן ארוך.

כדי ליצור אירוע מוצלח ומושלם יש כמה המלצות שכדאי לבצע אותן צעד אחר צעד ואיחוד של עיצוב אירועים יוביל לאירוע הנפלא ביותר והמתוכנן ביותר, בדיוק כפי שביקשה המשפחה.

היעזרו במעצב אירועים

הגשמת החלום מתחילה בחיפוש אחר מעצב אירועים מהשורה הראשונה, שאינו בוחל בעבודה קשה שיהיה קשוב לרצונות של המשפחה ויהיה מספיק יצירתי כדי למצוא פתרונות מעשיים לכל הבקשות. אם מצאתם מעצב מסוג זה והוא אכן מעניק את התמורה על פי חוות דעת של משפחות שהוא הפיק עבורם עיצוב אירועים – זכיתם.

אך אם המעצב אינו זורם אתכם והוא מציע לכם כל הזמן חלופות כדי שיהיה לו קל יותר לעבוד עם הספקים שהוא מכיר על ווריאציות שביצע כבר כמה פעמים ובסופו של התהליך לא יהיה שום גימיק מפתיע באירוע, תאמרו לו תודה, אך זה לא מתאים לנו.

למעצבי אירועים יש המון ידע, ניסיון, דמיון, יצירתיות וקשרים עסקיים רבים. מעצב שזורם עם המשפחות ומוצא אנשי קשר שיבצעו בדיוק את המשימה שאותה ביקשה המשפחה מסיבות כאלה ואחרות הוא תותח על, אתו מומלץ להתקדם ואין ספק שהאירוע יהיה מדהים ושונה מכל אירוע שהייתם בו.

הגשמת חלום הילדות

כלות רבות מפנטזות על היום שהן תעמודנה מתחת לחופה, עוד מילדותן. בדמיונן הן החליטו כבר מזמן על נראות שמלת הכלה, צבעי השמלות של השושבינות, קישוטי החופה, איך החתן והכלה ייכנסו לאולם ואיך תיראה קבלת הפנים.

עכשיו כשהגיע רגע האמת, היא אמורה לתאם עם מעצב האירועים את הגשמת כל החלומות כולם.

בחירת אולם אירועים

עיצוב האום מתחיל קודם כל מבחירת האולם. ההיצע הנרחב של אולמות לאירועים ברחבי הארץ כשרובם הם בעלי עיצוב יוקרתי הופך את ההחלטה על בחירת האולם לקשה הרבה יותר.

הזוג הצעיר רואה באינטרנט את האולמות ומחליט על רשימה מצומצמת של מקומות שנראים לו בעלי יופי ועיצוב ייחודי. הסיבוב בשטח מצמצם את הרשימה לקצרה יותר ובסופו של דבר מקבלים החלטה על האולם הנבחר שקיים בו יופי עוצמתי, מקום רחב ידיים שיהיה נוח לכל האורחים להסתובב ולרקוד שף נפלא המבשל מאכלי גורמה כך שהאורחים יהיו שבעים ומאד מאד מרוצים.

עיצוב האולם והחופה

ליצירת אירוע ייחודי, כדאי לבחור קונספט שילווה את האירוע מתחילתו ועד סופו ועל פיו ייבחר עיצוב האירוע בהתאם לסגנון האהוב על בני הזוג .אם בחרתם לדוגמה קונספט מהאגדות, כל העיצוב של האולם ייראה כאילו נלקח מעולם האגדות, החופה תהיה מקושטת בכמה זרי פרחים עדינים בגווני לבן, ורוד וסגול שייתלו לאורכו ולרוחבו של הבד הלבן העוטף את החופה.

סידור האולם

המפות והמפיות על גבי השולחנות יהיו גם הם בצבעי לבן ורוד וסגול באופן משולב ליד הכיסאות הלבנים. על השולחנות יונחו זרי פרחים נמוכים המכילים שפע של פרחים בצבעים הללו . עיצוב חלל החתונה כולו הכולל אקססוריז כמו מנורות יפהפיות, נרות בשלל צורות ופריטים נוספים בגוונים זהים יוצר אוירה קסומה ונעימה במיוחד.

חשוב ליצור מעברים בין השולחנות כדי שלא יהיה צפוף ואפשר יהיה לנוע בנוחות מהשולחן לרחבת הריקודים, לבר ולסיבוב בין החברים בשולחנות הסמוכים.

על גבי כל שולחן יוצב שילוט עם מספר השולחן התואם את כרטיסי ההושבה שקיבלו האורחים בכניסה לאולם. הכרטיסים והמספור על שולחנות עוצבו גם הם בגוונים ורוד סגול ולבן כדי ליצור השלמה לעיצוב האולם.

אם בערב החתונה יהיו שינויים לא צפויים כמו הגעה של כמות גדולה של מוזמנים מעבר לצפי, עובדי האולם יתארגנו במהירות כדי להוציא שולחנות נוספים עבורם. מכיוון שלא נערכתם לכך מראש, השולחנות לא ייראו בדיוק כמו שאר השולחנות, אך די קרוב לכך. לא נורא, זה לא סוף העולם, תזרמו עם זה והעיקר שיהיה אירוע מוצלח עבור כולם.

אופי האירוע

הזוג הצעיר הוא זה שמקבל החלטות לגבי אופיו של האירוע והטאץ' האישי שלהם נראה בכל מקום. עם זאת כדאי גם להתייעץ ולחשוב עם ההורים על רעיונות נוספים שיהיו נעימים לכלל האורחים שאמורים להגיע לאירוע.