dj-720589_640

מתחתנים? עורכים בר מצווה או בת מצווה? זה הרגע לחשוב על האטרקציות שיהיו נחלתו של האירוע שלכם. באירוע גדול ומשמעותי תקליטן מומלץ לאירועים הוא must, שכן אתם צריכים לספק לאורחים שלכם אטרקציה מקפיצה על רחבת הריקודים. אך אם אתם רוצים להלהיב את הקהל באמת, ספקו לו גם בלונים. בלוני הגומי הצבעוניים נותנים לאירוע ערך מוסף שהאורחים לא ישכחו בקרוב.

לרקוד עם בלונים

תקליטנים רבים מציעים את שירותיהם לקהל הרחב ומשמחים את ליבותיהם של הנוכחים באירועים. יש תקליטנים המציעים מוזיקה בלבד, ואחרים מגדילים ראש ומציעים שירותים נוספים כמו בלונים צבעוניים ובלוני צורות. מדוע כדאי לבחור בתקליטן שמציע גם בלונים? בואו נראה:

  • כי תקליטן כזה מתאים את המוזיקה לאטרקציה – לא זו בלבד שהתקליטן מספק לכם בלונים איכותיים בשלל צורות, הוא גם מתאים את המוזיקה כך שאפשר יהיה לרקוד לצלילי המנגינות המקפיצות עם בלונים על הראש.
  • כי זה 1+1 – ועל כך אין צורך להרחיב. אתם מקבלים גם תקליטן וגם בלונים מעוצבים במחיר זול יותר מבדרך כלל.
  • כי אין כמו לרקוד עם בלונים – האורחים שלכם יודו לכם על האטרקציה המרתקת והמקורית. אחרי הכול, כמה פעמים יצא להם להשתחרר עד הסוף ולרקוד עד אור הבוקר כשאל ראשיהם צמודים בלונים ירוקים, ורודים או סגולים בצורות לב, פרפר או פרח.

תקליטן שמספק גם בלונים לאירוע – למי זה מתאים

תקליטן לאירועים המגיע לאירוע עם בלונים מתאים למגוון רחב של אירועים. הבולטים ביותר הם האירועים שיש בהם ילדים רבים כמו בר מצווה, בת מצווה או ברית מילה. ילדים היפראקטיביים ומלאי מרץ אוהבים לשחק עם הבלונים הצבעוניים, ליצור מהם צורות ולהפריח אותם לאוויר. כמו כן, התקליטן עם הבלונים מתאים גם לאירועים של מבוגרים כמו חתונה או אירועים עסקיים (ערבי חברה, כנסים ועוד). הבלונים הצבעוניים שוברים את הקרח בין כל החוגגים ומזכירים להם את ימי הילדות יפים. בערב מהנה אחד יכולים גם המבוגרים להתפרע ולהרגיש צעירים יותר ברוחם. בפורטל בלונים זה אנחנו אפשר למצוא תקליטנים מקצועיים רבים אשר מספקים גם שירותי בלונים לכל אירוע.