camera-1867184_640

מגנטים לאירועים הם מזכרת קטנה המשאירה בנו טעם עמוק. באירוע גדול כמו חתונה או מסיבת מצווה (בר מצווה או בת מצווה) ניתן להבחין באורחים אשר רודפים אחרי צלם המגנטים כדי להצטלם, להפיק תמונה ולאחר מכן לחפש אותה על הלוח המיוחד של הצלם. המגנטים הם מבין האטרקציות המרהיבות ביותר שאפשר למצוא, ביחד עם הבלונים הססגוניים שהם המסמר של כל אירוע.

5 סיבות לבחור במגנטים לאירועים

מתחתנים בקרוב? מתלבטים בין מגנטים לאירועים לאטרקציות נוספות? אלה כמה סיבות טובות לבחור במגנטים:

  • כי זו היסטוריה – כאשר אתם נכנסים לבית של חבר טוב שלכם, אתם יכולים לבחון את האירועים שבהם הוא נכח בשנים האחרונות בזכות מגנטים רבים התלויים על המקרר. זאת משום שבנוסף לתמונה, על גבי המגנטים מצוין בדרך כלל התאריך של האירוע.
  • כי זו מזכרת – אנחנו לא תמיד זוכרים את כל האירועים שבהם אנו נוכחים, אם כי אירועים אלה חשובים במיוחד עבור אלה שארגנו אותם. המגנט תלוי על המקרר כדי להזכיר את ייחודיותו של כל אירוע ואירוע.
  • כי זו דרך להגיד תודה – החתן והכלה של השמחה רוצים להודות לכם על כך שדחיתם את כל הסידורים שלכם כדי להגיע לאירוע שלהם. על כן הם הכינו לכם מזכרת מיוחדת כדי להודות לכם על הטרחה הרבה.
  • כי אפשר לכתוב הקדשה – במגנט הקטן יש מקום לכתוב מילים ספורות המיועדות לאורחים כמו "תודה שהשתתפתם בשמחתנו".
  • כי הם הולכים טוב עם בלונים – המגנטים הקטנים משתלבים היטב עם בלונים לאירועים, בייחוד בזכות העובדה שאפשר לצלם את האורחים שלכם כשהם מחזיקים בלון או חובשים בלון מעוצב על ראשם.

אתם בוחרים את הצלם

צלם מגנטים לאירועים צריך להיות אמין ומקצועי. בזכות איש מקצוע זה תוכלו לנחול הצלחה בהפצת המגנטים הקטנים שלכם. צלם שכזה משתמש בחומרים איכותיים לצילום, כך שהמגנטים אינם דוהים כעבור זמן רב. כמו כן, צלם מנוסה מגדיל ראש באירוע שלכם. הוא עובר בין הקהל הרב ומציע צילומי מגנטים לכולם. בפורטל בלונים – זה אנחנו תוכלו למצוא את אנשי המקצוע שיספקו לכם בלונים ומגנטים לכל אירוע.