אירוע עסקי הוא ההזדמנות האסטרטגית שלכם להרשים את קהל הלקוחות, להרחיב את מעגל הלקוחות, לגייס שותפים פוטנציאליים, חסויות, תרומות או להשיק ולשווק מוצר או שירות חדשים.

כיצד מתכננים אירוע עסקי?

תכנון אירוע עסקי דורש חשיבה מכוונת מטרה כולל בחירת לוקיישן אולם או גן אירועים שייצגו את החברה בצורה מרשימה ומכובדת ויתאימו לצרכי האירוע כולל מספר המשתתפים המשוער, גישה גיאוגרפית נוחה להגעה מכל האזורים האפשריים, חוויה קולינארית מעוררת חושים וכן טכנולוגיה מתקדמת למיצגים וחשיפה בלתי נשכחת כולל אפקטים של תאורה, סאונד ומקרנים.
כדאי לבחור מקום לאירועים עסקיים שבקיא בארגון ובאירוח על מנת למקסם את סיכויי ההצלחה וכן להרכיב מראש את הפאזל בדרך להפקת אירוע מנצח לרבות בחירת מועד, קונספט, גיבוש תפריט והגדרת תקציב וחלוקתו בהתאם לסדר עדיפויות לכל החומרים הדרושים לאירוע – אנשי מקצוע, ספקים, אוכל, בר משקאות, תוכנית אמנותית, מזכרות למשתתפים.

בלונים בשירות המותג

אחת הדרכים היעילות לחיזוק המותג ונוכחותו בעת אירועים עסקיים היא באמצעות בלונים ממותגים. בלונים תורמים בנוכחותם ומהווים אמצעי וויזואלי ססגוני ומעניין שניתן להתאים לקונספט ולשפה העיצובית הסגנונית אשר מכתיבה את האווירה באירוע וכן להדפיס עליהם מראש מסרים שיווקיים שיציצו מכל עבר בכל אשר שותלים בלונים.
באמצעות בלונים ממותגים עבור אירועים עסקיים, ניתן לעצב את החלל ולהוסיף טאץ' דקורטיבי מסקרן הן בבחירת הגוונים של הבלונים שממשיכים את פלטת הגוונים המזוהה עם המותג והן ביצירת הרכבים מיוחדים עם הבלונים כך שיתפקדו כאמצעי המחשה שיווקי וכאלמנט עיצובי.
למשל, יצירת שער מבלונים תחתיו מצטלמים כל המשתתפים באירוע עם כניסתם לאולם האירועים או לגן האירועים או סידור שולחן ראוותני ומעניין לכל אחד מהשולחנות, קישוט הבמה עם בלונים או עמדות השתייה והאוכל בבלונים תואמים.
חשוב להחליט מראש עם מקצוענים בתחום איזה סוג בלונים יהיה יעיל מבחינת תנאי מזג האוויר ותנאי האולם, למשל, בלונים גדולים שיבלטו למרחקים ברחבי אולם גדול או בלונים שיתאימו לאירוע עסקי המתקיים באוויר הפתוח וכיצד ייקשרו זה לזה על מנת שלא ישתחררו ויעופו רחוק לשמיים.
בנוסף, אפשר לבחור צורה של הבלונים בהתאם לאופי של האירוע והקונספט כמו בלון בצורת הגה לאירוע מתעשיית הרכב או בלון בצורת ספר לאירוע השקה בענף הספרים. אפשר כמובן למתג את הבלונים עם לוגו של החברה המפעילה או השותפים העסקיים וסלוגן או מוטו או משפטים מעוררי השראה ומעצימים שנבחרים מראש כך שהאורחים ילכדו במבטם יחד עם הבלון גם את המסר שתרצו להעביר דרכו.

שימושים יצירתיים של בלונים באירועים עסקיים

ישנה אפשרות גם להעניק מתנה לכל אורח בסיום האירוע בלון מתנה עם המסר החשוב ואפילו קוד הנחה שמודפס על הבלון בו ניתן להשתמש לאחר מכן בהזמנה אונליין של המוצר או השירות. וכן פרטי התקשרות ומשפטי הנעה לפעולה.
מהיבט אחר, שקלו לייצר עם מגוון בלונים הרכבים מיוחדים כמו דמויות מפורסמות או אלמנטים שמזוהים עם הפעילות העסקית ואפילו לשלב סדנת בלונים חווייתית כחלק מהפעילות ואופי האירוע, כך שבסיום האירוע כל משתתף גם חווה את העשייה עם הבלונים וגם שב הביתה עם בלונים ממותגים שיזכירו לו את החברה שארגנה את האירוע והמסרים השיווקיים שרצתה לחשוף דרך עיצוב הבלונים. אפשרות נוספת היא להעניק לכל אורח כתר בלונים או זר בלונים כאמצעי קישוט של כל אורח מלבד עיטור וקישוט האולם עצמו.
אל תתפשרו על מקום ייחודי לאירוע העסקי שלכם ועל העיצוב והמיתוג של החלל בדמות החברה וזהות המותג ובלונים שיעשו עבורכם את העבודה ביצירת אווירה תוססת ושמחה וממותגת.