עיצוב בלונים ליום הולדת

מחפש מתנה ליום הולדת? רוצה מתנה מקורית וייחודית?
רוצה להפתיע עם מתנה בלתי נשכחת?

עיצוב בלונים ליום הולדת בידי אומן בלונים זה הפתרון המושלם עבורך!

אומנות עיצוב בלונים

עיצוב בלונים נעשה בידי אומני בלונים העושים שימוש בסוג מיוחד של בלונים. אומן הבלונים המנוסה בטכניקות של קיפול וסיבוב הבלונים, יכול לשלב מספר בלונים וליצור מגוון עצום של צורות בגדלים שונים.
כיום, אומנות זו הפכה לאחד מהטרנדים החמים ביותר בתחום האירועים, אומני הבלונים מוזמנים לעצב אירוע כגון: ברית, חתונה, בר מצווה וכמובן יום הולדת.

כפי שאמרנו, מגוון אפשרויות העיצוב הינו עצום ולכן פנינו למספר מעצבי בלונים עם ניסיון רב בתחום שסיפקו לנו כמה רעיונות מוצלחים שניתן לבקשם מאומן הבלונים, כאשר מתכננים יום הולדת.

רעיונות עיצוב בלונים ליום הולדת

זר בלוניםזר פרחים מבלונים

זר בלונים הוא למעשה עיצוב מיוחד של שזירת בלונים היוצרת צורה של זר פרחים. את הזר מעצבים עם צבעים שונים של בלונים וניתן להוסיף לזר תוספות מיוחדות, כגון בלון מספר המציין של גילו של החוגג וביחד משלים מתנה מושלמת ליום הולדת.

דמויות בעיצוב בלונים בהתאמה אישית

ניתן לבחור דמויות שונות שאהובות במיוחד על חוגג היום הולדת, ולקבל בובה מעוצבת בצורת הדמות. למשל, אם החוגג חובב כדורגל ניתן להזמין דמות של בובת כדורגלן עם צבעי החולצה המייצגים את הקבוצה האהובה והכול מבלונים. דוגמא נוספת הן דמויות קומיקס, כגון: ספיידרמן, צבי נינג'ה ועוד..

בלון מעוצב בצורת צב נינג'הבלון מעוצב בצורת צב נינג'ה

בלון מעוצב בצורת בובספוג

מספר מעוצב מבלונים

בלון מעוצב בצורת מספר ליום הולדת

ניתן להזמין לאירוע יום הולדת, מספר המייצג את גיל החוגג בגדלים שונים. למשל, ניתן להזמין בלונים מעוצבים היוצרים מספר 60 לחגיגת יום הולדת לאדם שהגיע לגיל זה. כמו כן, עיצוב זה פופולארי לחגיגות יום הולדת 12 או 13 באירועי בר מצווה או בת מצווה.

עיצוב ביתיעיצוב דירה בבלונים ליום הולדת

עיצוב חדרים או בתים למסיבות יום הולדת בידי אומן בלונים נעשה פופולארי מעוד בימים אילו. כמובן שניפוח בלונים לימי הולדת נעשה כבר עשרות שנים, אך הכוונה כאן היא בנוסף לבלונים המפוזרים בחלל הבית או החדר, ניתן להוסיף שזירת בלונים מיוחדים עם צורות ודמויות שונות שיוסיפו צבע וקישוט מיוחד.

כובעים מבלונים

עיצוב בלונים בצורת כובעים, מהווה אטרקציה צבעונית ומוצלחת במיוחד במסיבות ימי הולדת לכל הגילאים. הכובעים מוסיפים המון צבע לרחבת הריקודים והמסיבה הופכת בין רגע לקרנבל שמח שמעורר את כל האורחים.

עיצוב אולם אירועים או מסעדות

למסיבות יום הולדת גדולות יותר הנערכות בחללים גדולים כגון, אולם אירועים מסעדות, ניתן לעצב את המקום בבלונים. מעיצוב ראשי שולחן, שזירת דמויות מבלונים ופיזורם ברחבי האולם ועד שזירת כובעים לריקודים וכל מה שעולה לראש.

אומנים מומלצים בתחום הבלונים ליום הולדת