עיצוב בלונים לחתונה

כלה יקרה, מחפשת עיצוב מיוחד לחתונה? עיצוב שידהים את האורחים שלך? אטרקציה חדשה שתשדרג לך את היום המאושר בחייך?

עיצוב בלונים לחתונה בידי אומן בלונים זה הפתרון המושלם לחתונה!

עיצוב בלונים לאירועים

אומנות בלונים היא פעולת קיפול, סיבוב ועיצוב בלונים צרים וארוכים לידי צורות. בעזרת טכניקות שונות ולפעמים אף בשימוש בעזרים נלווים כמו בלונים עגולים או בלוני צורות של לב, פרח או מספר וכדומה, משיגים תוצאה מיוחדת. היצירה יכולה להיות מורכבת מבלון אחד מעוצב בדרכים שונות או שילוב של מספר בלונים הנשזרים יחד ליצרה אומנותית גדולה ומורכבת יותר.

עיצוב בלונים לחתונה

אומנות הבלונים הייתה בתחילתה בשימוש של קוסמים וליצנים שהופיעו לרוב במסיבות ימי הולדת ומופעים לילדים. אך, כבר מספר שנים שישנם אומנים שונים שמייצרים צורות ועיצובים מיוחדים לעיצוב אירועים, כגון: ברית מילה, ימי הולדת, בר מצווה וכמובן חתונות.

אפשרויות העיצוב בעזרת בלונים בחתונה

בובות חתן וכלה

ניתן לעצב דמויות של חתן ןכלה מבלונים, את הדמויות ניתן להציב על סטנדים ולהניחם ליד רחבת הריקודים או במקום בולט אחר באולם. אפשרות נוספת, במידה ויש פסנתר באולם אפשר לעצב את החתן,כנגן פסנטר ולעצב את הכלה על הפסנתר כזמרת.


בלון חתן וכלה  בלון כלה  בלון חתן

בלונים בראש שולחן

ישנן המון אפשדרויות עיצוב אותן ניתן ליישם כאביזר עיצובי בראש שולחן, זה יכול להיות יושב על השולחן או תלוי על חוט.

עיצוב אולם חתונה בבלונים

זר בלונים לשולחן

זרי בלונים למרכז שולחן הן רעיון נפלא ומקורית במיוחד לשולחנות עם ילדים שיכולו לקח את הזר איתם.

זר בלונים לשולחן

זרים בלונים לשולחן קבלת פנים

זרי בלונים

עמודי בלונים

ניתן להרכיב כמה עמודי בלונים ולהציבם במעבר לחופה, זה מהווה גם פתרון טוב ליצירת השביל לחופה בצורה קלה, נושא שהרבה פעמים בעייתי ברגע הכניסה לחופה.

שימוש בבלונים לעיצוב בריכה

במידה במקום החתונה ישנה בריכה והיא נכללת כחלק מהנוף העיצובי של המקום, אז ישנם מספר רעיונות מדליקים שאפשר ליישם.
אפשרות אחת היא להרים קשת מעל הבריכה, אפשרות נוספת היא לפזר מספר בלונים גדולים ובצבעים שונים. אל הבלונים מחדירים משקל שמבטיח שהבלון יצוף מעל המים. כמו כן, ניתן גם להחדיר סטיקלייט אל הבלונים ובכך לגרום לבלון שהיות מואר והבריכה תקבל מראה של בלונים מוארים בצבעים שונים, תאמינו לנו זה מאד מרשים!!!

קשתות לכניסה

קשתות לעיצוב כניסה לאולם האירוע מכניס את האורח כבר לאווירה ולתחושה שמשהו שמח קורה מאחורי הקשת. הצבעים, העיצוב נותן את האות לקרנבל.

קשת בלונים

זר בלונים לכלה

זר בלונים הוא למעשה שזירה של בלונים היוצרת צורה מדוייקת של זר הפרחים המוכר. הרעיון הינו ייחודי וחדשני, מצטלם יפה וכמובן מדובר בזר שאינו נובל.

גימיקים לחתונה

כובעים

יצירת כובעים שזורים מבלונים בצורות שונות זה אחד הגימיקים המדהימים שאפשר לקבל מאמן בלונים לחתונה. אפשר לעצב כובעים רבים, בצבעים שונים. הגימיק המדהים הזה לא רק שיצור אווירת קרנבל שירים את רחבת הריקודים ויעודד רבים מהאורחים הרדומים לקום ולהצטרף לקרנבל הצבעוני ברחבה, אלא גם יראה מצוין בתמונות החתונה שלכם. אין ספק, הבלונים והכובעים מגבירים את השמחה וגורמים גם לקשוחים שבאורחים לרצות להשתטות ולחגוג.

הפרחת בלונים

אפשרות נוספת אותה ניתן לקבל מאומן הבלונים היא הפרחת בלונים. יש כמה אפשרויות בהפרחת בלונים, אחת היא הפרת בלונים במהלך או ברגע ניפוץ הכוס, כאשר ברקע ישוחררו הבלונים לאוויר, זה נתפס מעולה בתמונות ומרשים גם את האורחים. כמו כן, אפשר לחלק לאורחים בלונים ולהנחותם לשחרר את הבלונים בשבירת הכוס. אפשרות אחרת היא למעשה פעולה הפוכה מהפרחה והיא שיחרור בלונים, במקרה הזה הבלונים תפוסים ברשת בתקרת האולם וברגע הנכון הרשת משוחררת והבלונים נופלים מטה. רעיון אחד לגבי תזמון הפלת הבלונים הוא בזמן הריקודים כאשר במהלך המסיבה ברגע שנקבע מראש ובשיא הלהט משוחררים הבלונים, מומלץ כמובן לתאם את השיחרור עם הדי ג'י כך שהשיחרור יסוכרן עם המוזיקה להגברת האפקט. רעיון נוסף הינו שיחרור של בלונים אדומים בצורת לב בזמן ריקוד הסלואו.
ספקים נוספים לכל מה שאתם צריכים בשביל החתונה שלכם תוכלו למצוא בhttps://mazaltov.walla.co.il/

היתרונות בשזירת בלונים לחתונה

  • עיצוב מיוחד וחדשני שמוסיף המון צבע ושמחה לכל אולם אירועים
  • אטרקציה לילדים
  • טרנד חדש בתחום האירועים
  • אטרקציה לצילומים – מוסיף המון צבע לתמונות החתונה
  • אטרקציה לרחבת הריקודים

אומנים מומלצים בתחום הבלונים לחתונה