ישנן דרכים רבות לקשט את החצר שלכם. דרך אחת היא באמצעות חוטים צבעוניים או מנורות לד דקורטיביות. יש אנשים שאוהבים גם לקשט את הגינה בחצר שלהם באמצעות בלונים צבעוניים לכבוד ימי הולדת או סתם אירועים משמחים אחרים, ויש הרבה סוגים שונים של עיצובים מיוחדים שאתם יכולים לבחור בהם.

מסיבות יום הולדת הן זמן לבילוי עם חברים ובני משפחה, לכן חשוב שמסיבת יום ההולדת תערך בצורה שכולם יוכלו ליהנות. הקישוטים במסיבה הם חלק חשוב בקביעת מצב הרוח של המסיבה.

קישוטים יכולים להיות פשוטים או מורכבים ולפי איך שאתה רוצה שהם יהיו. הם בהחלט דרך מצוינת לגרום לאורחים שלכם להרגיש רצויים ולעזור להם להיכנס לרוח חגיגת יום ההולדת שלכם.

הקישוטים נעים מבלונים וסטרימרים, קישוטים של מחסן גינה ועד לפריטים משוכללים יותר כמו באנרים, פוסטרים או פריטים דקורטיביים אחרים.

העיצובים שלכם יכולים לשקף את האישיות שלכם ואת נושא המסיבה. לדוגמה, אם אתם עורכים מסיבת נסיכות, אז אולי תרצו להזמין על הקשוטים שלכם כמה נסיכות דיסני או לחלופין, אם אתם מארחים מסיבה בנושא מערב פרוע, תוכלו להתלבש כמו בוקרים ותוכלו לשלב בובות של סוסים ואביזרים נוספים שיעזרו לשפר את מצב הרוח.

ימי ההולדת היקרים בעולם

ימי ההולדת היקרים ביותר בעולם הם לא מוערכים רק בכסף רב, הם עוסקים גם בנושא הבבזבזנות והשפע. לא קשה למצוא את מסיבות ימי ההולדת היקרות בעולם, ישנן הרבה חגיגות מפוארות שמתקיימות בכל העולם מדי שנה. אז ריכזנו רשימה של כמה ממסיבות יום ההולדת היקרות ביותר מרחבי העולם ללא סדר מסוים: – הסולטאן מברוניי חגג את יום הולדתו ה-50 במסיבה המוערכת במיליארד דולר שכללה קונצרט של רוד סטיוארט וסטיבי וונדר. זיקוקים מרהיבים ופסטיבל בן שלושה ימים שעלה שעות נוספות למשטרה בערך כ-75,000 דולר, המסיבה נועדה להראות לעולם כמה עשירה ברוניי כעת, כשיש לה מאגרי נפט משלה. – הסולטאן מכווית חגג את יום הולדתו ה-60 במסיבה של 2 מיליארד דולר שכללה הופעות של אלטון ג'ון ווויטני יוסטון כמו גם מופע זיקוקים מרהיב. ב-2012 חגגה כווית 50 שנה לעצמאותה מהבריטים ב-9 בינואר. החגיגות כללו קונצרטים של ג'יי זי ואנריקה איגלסיאס, שהופיעו במרכז הכנסים הבינלאומי בעיר כווית ב-8 בינואר. ב-16 בנובמבר 2013, התקיים מופע זיקוקים מעל ארמון באיאן בכווית ואחריו.

קיימים עוד הרבה ימי הולדת ומסיבות יוקרתיות שהתקיימו בעולם חלק מימי ההולדת הללו נחגגים בקונצרטים פרטיים של מוזיקאים ואמנים מפורסמים אחרים.
יש אנשים שחוגגים את יום ההולדת שלהם במקדש או בכנסייה, בעוד שאחרים חוגגים אותו בגן חיות או במצפים תת ימיים.