יום הולדת הוא סיבה למסיבה, אירוע שכל כולו מיועד ומוקדש אך ורק לכם. אתם מזמינים לחגיגה את המשפחה והחברים הקרובים, מפנקים באוכל טוב ומוזיקה לאווירה, אבל מה שבאמת עושה את כל ההבדל ומוסיף סטייל לחגיגה שלכם הוא הקישוטים.
הנה כמה קישוטים לימי הולדת שאתם חייבים בשביל חגיגת יום ההולדת המושקעת והמושלמת שלכם.

בלונים בלונים…

בלונים הם חלק בלתי נפרד מכל חגיגה ובמיוחד מחגיגת יום הולדת. כיום תוכלו למצוא בענף הבלונים, מעבר לבלונים הרגילים והמוכרים, גם בלוני מספרים ענקיים, ובלונים בצורות, גדלים וצבעים מיוחדים ושונים, כך שיוכלו להתאים לכם במידה ובחרתם לחגוג יום הולדת לפי נושא. את הבלונים ניתן לרכוש בכל חנות לימי הולדת, או להזמין באופן מיוחד סידורי קישוט בלונים על ידי מעצב. מה שבטוח – אין מסיבת יום הולדת ללא בלונים.

קישוטי כניסה

יש חשיבות רבה לרגע בו האורחים נכנסים ומתרשמים לראשונה מחגיגת יום ההולדת. בעזרת קישוטי כניסה מעוצבים כמו קשת בלונים, זרי בלונים, או באנרים גדולים בעיצוב אישי, תרשימו את כל האורחים שלכם כבר מרגע הכניסה למקום החגיגה. מוצרים ליום הולדת כמו קישוטי כניסה תמצאו בחנויות האונליין או בחנויות לציוד מסיבות וימי הולדת.

סרטים לקישוט

כשחושבים על קישוטים ליום הולדת אי אפשר לא לכלול בתוכם סרטים לקישוט. יש מגוון עצום של סרטים זוהרים, צבעוניים ומנצנצים, שיעניקו ליום ההולדת שלכם ולמקום החגיגה מראה חגיגי, עשיר, מנצנץ וזוהר במיוחד. בסרטי הקישוט תוכלו להשתמש גם כקשירה לבלונים אותם בחרתם, ובכך להוסיף עוד אלמנט שירים לכם את האווירה, ויעניק לחלל סטייל מיוחד.

שלט מרכזי גדול

כשמדובר על קישוטים ליום הולדת המהווים קישוטי חובה, כמובן ששלט מרכזי גדול הוא אחד מהם. רכשו לכם שלט שאותו תציבו במרכז האירוע, במקום בולט שכולם יראו. את השלט עצבו באופן אישי וממותג על פי טעמכם, וכך תזכירו לכולם לשם מה התכנסו ובשביל מי. בשלט תוכלו לכתוב את שמכם, את הגיל שלכם וכל פרט אחר שעולה בדעתכם.

קישוטי שולחן

שולחן יום ההולדת עליו אתם מניחים את השתייה, האוכל, הנשנושים והממתקים ככיבוד לאורחים – הוא המקום המרכזי שאליו כולם נמשכים. את כל ההשקעה והשפע של החגיגה רואים בשולחן. לכן דאגו לקישוטי שולחן מיוחדים כמו מפה מעוצבת, מפיות ממותגות, כלים מעוצבים, מגשים וכלי הגשה מיוחדים.

בין אם בחרתם בקונספט מסוים שעל פיו תקשטו את המקום בו אתם חוגגים יום הולדת, ובין אם סתם בא לכם להוסיף משהו מיוחד לאווירה – קישוטים לימי הולדת הם מוצר חובה לכל חגיגה! אל תתפשרו על קישוטים ומומלץ מאד להכניס לרשימה כל אחד מהפריטים שהוזכרו במאמר. כך תעניקו לחגיגה שלכם סטייל, אווירה מיוחדת וגלאם, שירשימו את האורחים שלכם ויהפכו את החגיגה לאיכותית ביותר.