קיימת תמימות דעים בהנהלות של החברות העסקיות השונות שיש חשיבות רבה לארגון של ערב חברה עבור העובדים מעת לעת. בדרך זו העובדים מרגישים שמעריכים את העבודה שלהם ולכן הם נפגשים בשעות הערב למפגש, אשר יש בו הנאה רבה והמון הפתעות.

הנראות של האולם

הנהלת החברה מעוניינת שהאורחים יחייכו ויצחקו מהרגע שהם נכנסים לאולם שהושכר עבור ערב זה. אחת הדרכים המוצלחות עבור מטרה זו היא לקשט את כל הרחבה בבלונים. כבר בכניסה העובדים נחשפים לקשת רחבה של בלונים שהוקמה סביב דלת הכניסה. ברוב המקרים צבעי הבלונים תואמים את צבעי המותג וכך העובדים מרגישים את השייכות מיד בכניסה.

ברחבי האולם יש בלונים רבים בכמה גדלים אשר תלויים בשלל מיקומים, חלקם יורדים מהתקרה ושוב הם מאופיינים בגווני המותג. במרכזי השולחן אפשר לראות ערכה של פרחים צבעוניים אשר עשויים מבלונים.

היתרון של בלונים הוא שמדובר במוצר שכולם אוהבים, בכל גיל כולם נהנים לראות את הכמויות הגדולות של הבלונים וכולם ינסו בשלב כלשהו של האירוע, לתפוס כמה בלונים להנאתם.

תכנים בערב חברה

הנהלת החברה בוחנת אופציות רבות של סדנאות ומופעים לקראת ערב חשוב זה. לעיתים הם מתאמים מופע של זמר אהוב, להקה, מרצה מעניין, או סטנדאפיסט מצחיק. אך בתקופה האחרונה רבים בוחרים מופע לערב חברה של אמן אשליות וטלפתיה אשר מגיע לאולם ומעניק לעובדים חוויה מדהימה.

במסגרת מופע זה, האמן נעזר במתנדבים מהקהל וזאת לצורך ביצוע פעולות שונות. הם עולים על הבמה והוא יוצר אתם דו שיח של שאלות ותשובות על נושא מסוים, או על ספרות ספציפיות וזאת כדי להגיע לתוצאה מסוימת שהוא מכוון אליה. מדובר באדם מבריק בעל יכולות מדהימות ולכן בכל המקרים הוא מצליח לקבל תשובה זו והמתנדב וכל הקהל המומים מהתרגילים הרבים שהוא מבצע. ברוב המקרים הם כל כך נהנים עד שקשה לאמן החושים לסיים את ההופעה, כיוון שהם מעוניינים לצפות בעוד ועוד פעולות שהוא מבצע.

קולינריה במיטבה עבור העובדים

אחד מהנושאים החשובים בכל ערב חברה הוא הקולינריה. לכן הנהלת החברה מזמינה אוכל משובח מהאולם, או לחלופין מחברת קייטרינג מעולה. התפריט נבחר בקפידה והוא יהיה חלבי או בשרי על פי בחירת ההנהלה, תמיד יוצעו מנות ייחודיות גם לצמחונים, לטבעוניים ולאוכלי מזון ללא גלוטן. הנראות של המאכלים הצבעוניים בין הבלונים המעופפים היא נפלאה.