לגו הוא צעצוע לבנייה. יש לו את אחד המותגים האייקוניים ביותר בעולם. Lego Creator הוא אחד ממערכות הלגו הפופולריות ביותר בקרב ילדים ומבוגרים כאחד. לגו היא חברה שקיימת ב-100 השנים האחרונות. והם הצליחו להישאר בעסק במשך כל השנים הללו כי הם מסוגלים להסתגל לזמנים. הם נאלצו לשנות את קו המוצרים שלהם, את ערוצי ההפצה שלהם ודברים רבים אחרים כדי לעמוד בקצב של השוק המתפתח. דוגמה אחת לכך הייתה כאשר לגו עבר מייצור צעצועים לילדים, לייצור אבני בניין למבוגרים.

חשוב לחברות כמו לגו להתעדכן בזמן כדי שיוכלו לשמור על הצלחתן או אפילו להרחיב אותה. זה גם חשוב עבורם כי זה עוזר להם להישאר רלוונטיים בשוק של היום שבו יש הרבה אפשרויות זמינות. Lego Creator היא דרך מצוינת להפעיל את הדמיון של ילדכם. הדברים הטובים ביותר בלגו יוצר הם שזה לא מגביל את היצירתיות בכלל. יש הרבה אפשרויות והיכולת להמציא עיצובים משלך, מה שהופך אותו לצעצוע מצוין לילדים שאוהבים להיות יצירתיים ולחקור את דמיונם. Lego Creator גם לוקח בחשבון שילדים אוהבים צבע וכיצד הוא מוסיף אופי ליצירותיהם. Lego Creator הוא צעצוע נהדר עבור כל ילד שאוהב אומנות ואומנות, בניית צעצועים או בילוי עם ההורים. אין לו מגבלת גיל מלבד מה שמודפס על הקופסה כך שכל אחד יכול ליהנות לשחק עם Lego Creator.

לגו היא חברה דנית המייצרת צעצועים. הוא נוסד בשנת 1932 על ידי אולה קירק כריסטיאנסן שנודע כאבי הלגו. מטה החברה ממוקם בבילונד, דנמרק. לגו הציגה לאחרונה את המוצר החדש שלה בשם Lego Creator המיועד לילדים בגילאי 5-12. Lego Creator הוא לא רק צעצוע חינוכי אלא גם הזדמנות לילדים לבטא את היצירתיות שלהם באמצעות בניית מבנים עם אבני בניין בצורות וגדלים שונים. ערכות LEGO Creator הן לא רק מקום שבו אתה יכול לקנות ערכה ולבנות דגם. הם מהווים הזדמנות ללמוד כיצד פועלת ההנדסה מאחורי הצעצוע, וליהנות מתהליך יצירת משהו מאפס. דור חדש של ילדים יוכל לגדול עם הנדסה בהישג יד, כשהם לומדים כיצד לשלב חלקים שונים למשהו שיכול לעוף או להשתלב יחד באינספור דרכים.

בניית צעצועים לעתיד

Lego Creator הוא משחק אינטראקטיבי המאפשר לך להשתמש בהוראות בנייה ממוחשבות כדי ליצור מודל לגו משלך. הרעיון הוא שהמשחק הזה ילמד ילדים איך לעקוב אחר הוראות, אבל גם איך לחשוב בצורה יצירתית. משחק זה פותח על ידי קבוצת לגו והוא זמין רק בטאבלטים. הוא פותח בשיתוף עם גוגל ויש לו למעלה מ-22 מיליון הורדות עד כה. לגו הוא מותג צעצועים פופולרי המעורר יצירתיות אצל ילדים. וזה לא שונה גם עבור מעריצים מבוגרים של לגו. סדרת סטים של Lego Creator מיועדת לשוק המבוגרים, מתוך רעיון של חוויה למבוגרים עם לגו. סדרת Lego Creator מגיעה ב-2 תת קטגוריות – מומחה ומסטר. סט המאסטר מכיל 1500 חלקים והרכבה עשויה להימשך עד 4 שעות, בעוד שהסט של Expert מכיל 100 חלקים וניתן להרכיב אותו תוך 20 דקות.

Lego Creator הוא משחק שמאפשר לך לבנות כל דבר שתרצה. אתה יכול להיות אדריכל החלומות שלך, מה אתה רוצה לבנות?

לגו, חברת צעצועים דנית, הוציאה את ערכת Lego Creator 3-in-1 Kitten בשנת 2018. החברה מצטרפת לשורה ארוכה של יצרני צעצועים שהציגו מגוון צעצועים שנועדו לעודד ילדים ללמוד על טיפול בבעלי חיים. הערכה מגיעה עם חוברת הוראות מאוירת בת 24 עמודים המנחה את הילדים בתהליך בניית החתלתול מתחילתו ועד סופו. מעצבי לגו יצרו גם הוראות חזותיות כיצד להרכיב כל דגם בנפרד לעיון קל. הערכה זמינה לרכישה בקמעונאים שונים כולל Toys "R" Us ו- Walmart. בנוסף, ניתן למצוא אותו באמזון וב-eBay במחיר של כ-$15 לסט.

לגו היא חברה המתמחה בצעצועים לילדים. אחד מהמוצרים הרבים שלהם הוא Lego Creator. לגו קריאטור מאפשר למשתמש ליצור פרויקטים אישיים משלהם עם לגו. הצעצוע משווק לילדים, אך ניתן להשתמש בו גם לאירוח של מבוגרים.

ה-Lego Creator היא תוכנה שעוצבה כדי לעזור לילדים לעצב את מבנה הלגו שלהם. זהו כלי עיצוב תלת מימד דיגיטלי המספק פלטפורמה לילדים ליצור ולבנות את העולמות שלהם. ילדים יכולים להשתמש בתוכנה במכשירי iOS או Windows. לאחר שהם יצרו את הדגמים שלהם הם יכולים לייצא אותם להדפסה במדפסת תלת מימד. ה-Lego Creator כולל גם לבנים וצורות שונות, המשמשות בעולם האמיתי, כדי להפוך את הדוגמנות לקלה ומהנה יותר.