בעבר היו מספר הרכבים מוסיקליים לאירועים, הם היו בדרך כלל בסגנון מאוד מסוים והתאימו לאירועים מאוד מסוימים ורק במעט אירועים הופיע הרכב מוסיקלי לאירועים.

בעשור האחרון חזרו ההרכבים המוסיקליים לאירועים והפכו פופולריים באירועים קטנים וגדולים כאחד.

המוסיקה החיה באירועים הפכה יותר מוערכת ולוקחת חלק משמעותי מאוד באירוע.

מגוון ההרכבים לאירועים גדל בצורה משמעותית, יש הרכב לטיני, יווני, ג'אז, ישראלי, שנות ה60 ועוד מגוון רחב של הרכבים.  

חלקה של המוסיקה החיה באירוע הופך יותר ויותר משמעותי, מתוך ההבנה שמוסיקה אינה רק רקע לאירוע, פעמים רבות היא התוכן העיקרי באירוע. הרכב של נגנים שמגיע ושר שירים שמתאימים לאירוע ולאורחי האירוע משדרג בצורה משמעותית את האירוע.

בנוסף, נהוג להזמין נגנים והרכבים לאירועים אפילו כאשר מזמינם תקליטן- J-D, כאשר סקסופון\כלי הקשה\ כינור\זמר עוברים ומנגנים בין האורחים הרוקדים זה גורם לאווירה להיות מרגשת ושמחה.

הצע ההרכבים המוסיקליים לאירועים הוא גדול ורחב וזה מאפשר לכל בעל אירוע\שמחה לבחור את ההרכב הרלוונטי והמדויק עבורו. 

מוסיקה לא רק יוצרת שמחה באירוע, היא גם מייצרת אווירה, יוצרת תחושה של אחדות, מאפשרת לאורחים להנות מסוג של מופע, יוצרת קו מקשר בין החלקים באירוע.

מתוך מגוון ההרכבים והרצון של בעלי האירועים ליצור אירוע שהוא בלתי נשכח אירוע שידברו עליו כזה שבעלי השמחה והאורחים ייהנו ממנו ויצאו בתחושה של התעלות ושמחה, הזמנת הרכב מוסיקלי לאירוע הפך דבר מאוד נפוץ ומקובל בתחום האירועים.

 

כשחושבים על הרכב מוסיקלי לאירועים אפשר לטעות ולחשוב על להקה שלמה עם נגנים רבים, אך יש גם הרכבים קטנים יותר המתאים לאירועים קטנים, הרכבים שהם צמד- שני נגנים והרכבים שהם טריו- שלושה נגנים.

הזמנת הרכב מוסיקלי קטן לאירועים כמו למשל טריו(שלושה נגנים) יכולה לענות על כמה צרכים של בעלי האירוע-

  1. מקום – במידה ומקום האירוע אינו גדול, הרכב קטן יכול ליצור אווירה טובה, לשמח ולרגש בלי שבעל האירוע ובעל המקום יצטרכו להקצות מקום גדול לטובת ההרכב המוזיקלי.
  2. תקציב- כאשר התקציב יותר קטן ולא רוצים להוציא סכומים מאוד גבוהים על הרכבים עם נגנים רבים אפשר להזמין הרכב מוזיקלי קטן שיעשה את הערב מוצלח וייחודי לא פחות מהרכב גדול.
  3. אופי האירוע- לפעמים נבחר דווקא שהמוסיקה תייצר לנו שקט ואווירה באירוע במקרה כזה הרכב קטן הוא המתאים ביותר.

שמי אבישג זיו ואני זמרת ויוצרת ובעלת הרכבים מוסיקליים לאירועים, אני כותבת מתוך ניסיוני הרב בשירה ונגינה באירועים.

אני יודעת כמה המוסיקה החיה, הרפרטואר של ההרכב, החיבור בין ההרכב למזמינים הם אלה שהופכים את האירוע לשלם ומדויק עבור בעלי האירוע.

לכן כאשר בוחרים הרכב חשוב מאוד להיות מדויקים בבחירה ולמצוא את ההרכב שמתאים במדויק לאירוע שלכם כך עולם זוכים גם אתם, גם האורחים וגם ההרכב.