drinks-1283608_640

כולנו מכירות את הרגע הזה שבו אנחנו מגיעות מהעבודה וצריכות להתארגן לאירוע. לעיתים יש לנו שעתיים שלמות להתארגן, לעיתים רק שעה, ובלא מעט מקרים גם פחות מזה. איך להתארגן מהר לאירוע? ובכן, תשמחו לשמוע שזה בהחלט אפשרי. אספנו בעבורכן כמה טיפים מועילים.

להיערך מבעוד מועד

אירועים הם לא דבר מפתיע, משום שאתן יודעות על קיומו של האירוע לפחות שבועיים מראש. לכן יש צורך בהיערכות מוקדמת, כלומר – אל תשמרו הכל לרגע האחרון. בימים שלפני החגיגה כדאי להחליט איזה אאוטפיט ילווה אתכן באירוע, כשכמובן יש להתאים את הנעליים לפריטי הלבוש. אם אתן מתכננות להתחדש בנעליים חדשות, נציין כי כדאי לקנות נעליים בפריטי בלרינס, ולו בשל המבחר הרחב של הנעליים שיש בחנות. היה ואתן מתכננות להזמין את הנעליים באמצעות הרשת – עשו זאת מבעוד מועד על מנת שהן יגיעו אליכן בזמן.

חייבות לחפוף?

חפיפת השיער וסידורו הם שני דברים שגוזלים לא מעט זמן, כך שאם אתן לא חייבות לחפוף, אל תעשו זאת. תוכלו לחפוף בבוקר או יום קודם לכן, ולסדר את השיער בהתאם, כך שכל מה שיישאר לכן הוא רק ליישם את התסרוקת שתרצו. אם שלב עיצוב השיער כבר מאחוריכן, תוכלו להתפנות לשלב הבא: האיפור.

אגב, אם אתן מסוג הנשים שחייבות לחפוף כדי שהשיער יסתדר להן, אולי מוטב שתשקלו תסרוקת אסופה, כך תוכלו להימנע מהחפיפה, ועדיין ליצור תסרוקת ייחודית לאירוע.

מתאפרות? אל תנסו דברים חדשים

כדי להתאפר במהירות לאירוע, חשוב שתיישמו את שיטות האיפור המוכרות לכן. כלומר, אם לא התנסיתן עד כה בהנחת קונטור, אולי עדיף שתוותרו על זה, לפחות לאירוע הקרוב. כדי לייחד את המראה מבלי להתאמץ, תוכלו לפזר מעט שימר מנצנץ, כשניתן להניח אותו גם על העפעפיים, זה יחסוך לכן זמן במריחת הצלליות ויעניק לכן מראה חגיגי.

איך אתן מגיעות לאירוע?

יש לא מעט דרכים להגיע לאירוע, כשכמובן זה תלוי באם אתן בעלות רכב פרטי או לא. יש אורחות שמגיעות באמצעות הסעה מסודרת, יש כאלה שמתניידות בתחבורה ציבורית, יש מוניות, יש טרמפים והאפשרויות מגוונות.

אם האירוע מחוץ לעיר, כמובן שיש לקחת בחשבון את משך הנסיעה, בייחוד אם אתם מתכננות להגיע בתחבורה ציבורית, משום שיש לקחת מרווח זמן, ולו בשל עיכובי רכבות. אם אתן עתידות להגיע ברכב הפרטי, בדקו מראש כמה זמן הנסיעה עשויה להימשך והאם בשעה בה אתם מתכננות לצאת אמורים להיות פקקים. גם פה כדאי לקחת זמן ביטחון של לפחות רבע שעה.

בכל מה שנוגע לאירועים שמתקיימים בתוך העיר בה אתן גרות, הנושא פשוט יותר, ולו בשל העובדה שניתן להגיע באמצעות מונית, ומשך הנסיעה קצר יותר – מה שמאפשר לכן זמן ארוך יותר להתארגנות.

התארגנות לאירועים היא נושא מורכב, משום שכל אחת זקוקה לפרק זמן שונה. נסו לתכנן את היום שלכן כך שיהיה לכן מספיק זמן להתארגן לאירוע, כשכמובן יש לתכנן מראש את האאוטפיט ואת אופן ההגעה לאולם האירועים.

מזל טוב!