girl-1357485_640

רוצים ללמוד כיצד להכין לבד ועיצובים וצורות מבלונים? אתר "בלונים זה אנחנו", מביא סרטוני וידיאו, המסבירים כיצד מכינים צורות מבלונים. בנוסף, מביא האתר רעיונות נוספים לעיצוב בבלונים. לא כל אחד יכול לעצב אירוע שלם באמצעות בלונים, מבלי ללמוד את הנושא. אולם, אפשר להכין לבד, צורות פשוטות. 

מה ההבדל בין עיצוב בבלונים לבין שירות הסעות?

מה מבדיל מעצבת בלונים, מנהג הסעות? כדי לנהוג על אוטובוס, חובה להוציא רישיון. וגם, צריך שיהיה רישיון ספציפי לסוג הרכב. למשל: אם נוהגים על אוטובוס, צריך רישיון מיוחד לנהיגה על אוטובוס. אם נוהגים על הסעות מיניבוס, צריך רישיון מיוחד לרכבים גדולים אלו. אולם, כדי לעצב אירועים באמצעות בלונים, מספיק שיהיה כישרון מיוחד. לפעמים, יש צורך לעבור קורס קצרצר, כדי לדעת איך לעצב אירוע בצורה הטובה ביותר, באמצעות בלונים. 

איך מכינים צורות מבלונים?

האם אתם יודעים להכין צורות מבלונים, באתר, יש סרטונים, המראים כיצד להכין לילדים, צורות בסיסיות ופשוטות מבלונים. למשל: ספיידרמן, פרח, גיטרה, קאובוי, קוף, דב, כלב, הכנת קשת מבלונים, נסביר קצת על הכנת הצורות השונות.

הכנת שער מבלונים- בהרבה מאוד אירועים, מקובל לשים שער מבלונים. אולם, נדרש לכך כישרון רב. מומלץ, להצטייד בבלון חמצן, שולחן, וקערה, לפני התחלת העבודה. יש להצטייד בבלונים עגולים רבים. כמובן, עליכם להחליט מראש על גווני השער. 

הכנת קאובוי מבלונים- הכנת קאובוי מבלונים, הינה מלאכה מורכבת. יש להשתמש בכמה צבעים. את הגוף של איש הקאובוי, מכינים מבלון לבן. במידת הצורך, צובעים את הבלון. את הכובע של הקאובוי, מכינים מבלון חום. את הידיים של הקאובוי, מכינים מבלונים צהובים. סביב הגוף, שמים רצועה חומה מבלון. למכנסיים של הקאובוי, בוחרים בלונים כחולים. 

הכנת פרח מבלונים- כמה בלונים צריך כדי להכין פרח? לפעמים, מספיק 2 בלונים. אך, אם רוצים להשקיע יותר, מומלץ להכין מכל בלון עלה כותרת, ולהוסיף בלונים ירוקים, לעלים לכל גבעול. 

קבלו רעיונות להשראה בין דפי האתר.

רוצים לקבל רעיונות נוספים לעיצוב בבלונים? כנסו למדור "עיצוב בלונים" באתר. בדפים המסבירים על עיצוב בלונים באירועים, תראו תמונות שונות עם רעיונות מקוריים. תמונות אלו, ייתנו לכם רעיונות להשראה. אם תגללו את הדף כלפי מטה, תקבלו רעיונות לעיצוב נוספים, המתאימים לאירוע שלכם. למשל: בעמוד של "בלונים לבר מצווה", תקבלו רעיונות כיצד לשלב בלונים לבר המצווה. לעומת זאת, בעמוד "בלונים לחתונה", תקבלו רעיונות, כיצד לשלב בצורה טובה, בלונים בחתונה. הרעיונות לשילוב בלונים בחתונה, שונים מהרעיונות לשילוב בלונים במסיבת בר המצווה. 

היכן תוכלו לקנות בלונים מיוחדים לצורך העיצוב?

לשם כך, עליכם להיכנס אל הדף "חנויות בלונים". תוכלו לעבור בין הדפים של החנויות השונות, ולהתרשם מהתמונות בגלריה. בנוסף, תוכלו להיכנס לאתרי האינטרנט של החנויות השונות. תוכלו להזמין את הבלונים הדרושים לכם לעיצוב האירוע, ישירות עד הבית.