אם הם מעוצבים בטוב טעם ובצורה מקצועית, קישוטי בלונים יכולים להתאים לכל סוגי האירועים, החל בכנסים ועד לאירועי חברה. בנוסף קישוטים אלו מעלים ברמה את עיצוב החלל, והכל – בעלות משתלמת להפליא.
אירועי חברה הם אירועים מקצועיים לכל עניין ודבר, ורוב בעלי העסקים מעדיפים לעצב את החלל בצורה פשוטה ורשמית יחסית. היופי בבלונים הוא שהם מתאימים לכל סוג של אירוע ואפשר ליצור מהם כל עיצוב שרוצים. לדוגמא, אם אירוע החברה מתקיים במקום כמו גן אירועים בעמק חפר לאירועי חברה, ניתן לשדרג את העיצוב של החלל באמצעות בלונים, כאשר הם יכולים להפוך אותו ליותר פורמלי ומעוצב בצורה יוקרתית ובסטנדרט הגבוה ביותר של איכות, ולחלופין, הם יכולים גם להוסיף צבע, עניין, כיף והנאה ולהפוך את המתחם המעוצב לפחות רשמי. לכן התוצאה הסופית תלויה לא פעם באופי האירוע ובמטרות שתרצו להשיג.
לכאן או לכאן, אם החלטתם ללכת על קישוטי בלונים, אז יש לנו כמה רעיונות עבורכם, שיהפכו כל אירוע להצלחה ויגרמו לכל המשתתפים להתרשם.

צרו רושם ראשוני כבר בכניסה

הכניסה לאירוע היא נקודת המפגש הראשונה וההזדמנות שלכם ליצור רושם ראשוני ייחודי. אתם יכולים לקשט את הכניסה באמצעות קשת בלונים בצבעי המותג, כאשר יש לכם המון עיצובים לבחירה, ואתם יכולים גם לבחור בקשת מלאה בבלונים צבעוניים, או בקשת יותר מעודנת ששומרת על פשטות הן מבחינת הצבעים והן מבחינת העיצוב.

הקיפו את שולחנות האוכל בבלונים

בהרבה אירועים ישנם שולחנות אוכל מרכזיים, ואם תקשטו אותם באמצעות סידור בלונים מקצועי הם יראו פשוט נהדר וכולם יאהבו את התוצאה. אפשר לתלות בלונים ליד שולחן הקינוחים, או אפילו לקשט את שולחנות הישיבה שאליהם העובדים יגיעו עם המנות שלהם. יש כל מיני אופציות לבחור מהן, כמו למשל לשים קישוט בלונים במרכז כל שולחן, לתלות בלונים על הכיסאות ועוד.

קשטו את שולחן המתנות

אם אתם עורכים אירוע חברה לעובדים, סביר להניח שיהיה שולחן עם מתנות. שולחן המתנות יראה פשוט מקסים את תקשטו אותו באמצעות בלונים, כאשר אפשר לנסות כל מיני עיצובים לבחירתכם. מכיוון שזהו שולחן המתנות אז עליו להיראות טוב והעיצוב יכול להיות כיפי מהנה וצבעוני, בכל זאת, מתנות גורמות לכולם להרגיש כמו ילדים. אפשר גם לבחור בעיצוב יותר יוקרתי ורשמי בהתאם לקונספט ולאופיו של אירוע החברה שלכם.

שזירת דמויות ועיצובי כובעים

מלבד עיצוב המקום בעזרת בלונים, ניתן גם לבחור בדרכים יותר יצירתיות לעצב בלונים כמו למשל לשזור דמויות ולפזר אותן בחלל של גן האירועים או לשזור כובעים מיוחדים ומצחיקים שהעובדים יחבשו על רחבת הריקודים במידה והאירוע שלכם כולל מסיבת ריקודים. ואם באמת ישנה רחבת ריקודים, אפשר להוסיף לה המון צבע באמצעות סידורי בלונים, בין אם על הרחבה עצמה ובין אם אלו בלונים שיורדים מהתקרה.
ולבסוף, בידיים הנכונות, קישוטי בלונים יכולים להוסיף המון לכל גן אירועים, ולכל סוג ואופי של אירוע חברה, החל באירוע צעיר, תוסס ורענן ועד אירוע חברה יוקרתי ופורמלי.