יש כל כך הרבה דרכים לקשט את שולחן החג ואת המשרד לקראת ערב ליל הסדר, אבל אין ספק שאם אתם רוצים להיות מקוריים, אפשר לבחור בסידורי בלונים.

בלונים הופכים את האווירה להרבה יותר חגיגית, הם יביאו למשרד תחושה מיוחדת להפליא וניתן אפילו להציב אותם ברגע האחרון.

מחפשים עיצוב מהנה וקצת פחות מסורתי?

לחגוג את חג הפסח זו מסורת שעוברת מדור לדור כבר המון שנים, ובעזרת בלונים ניתן לקשט את החלל לפני הרמת כוסית או סתם להכניס רוח חיים למשרד ולשמח את העובדים. קישוטי בלונים נחשבים למאוד ייחודיים ויוצאי דופן ותתפלאו מה אנשי המקצוע המובילים בתחום יכולים לעשות כשיש להם בלונים ביד.

אז אם אתם מחפשים דרך מקורית להעלות את המורל ולשמח את העובדים לקראת החג, ריכזנו לכם כמה רעיונות מקוריים לקישוטי בלונים לקראת פסח.

רעיונות לקישוטי בלונים

  • עיצוב הכניסה למשרד – אחד הרעיונות לקישוטי בלונים הוא לעצב את הכניסה למשרד. אפשר לעצב אותה על ידי שער בלונים מיוחד וצבעוני, בין אם בצבעי המותג ובין אם בצבעים שמכניסים אתכם לאווירת החג. מלבד שער בלונים אפשר לעצב את הכניסה בעוד המון דרכים, כיד הדמיון והיצירתיות.
  • זרי בלונים לשולחנות – רעיון נוסף לקישוטי בלונים הוא זרים מרכזיים לשולחנות. אם אתם עורכים הרמת כוסית חגיגית לעובדים, או אירוע חברה מכל סוג, תוכלו לקשט את השולחנות באמצעות זרי בלונים מעוצבים. כאשר מזמינים זרים מספקים מקצועיים, הם יכולים להוסיף המון לעיצוב השולחן ולקחת אותו לשלב הבא.
  • סמלי החג – כאשר מזמינים קישוטי בלונים מאנשי מקצוע מיומנים, אפשר גםליהנות מעיצובי בלונים ממש מיוחדים ומקוריים, כמו למשל פסלי בלונים של סמלי החג. בין אם דמויות ובין אם סמלים יותר מופשטים, אמני בלונים יכולים להכין עבורכם פסלים מיוחדים שיגרמו לכולם להתפעל מההשקעה.
  • קישוט שולחן האוכל – אם יש שולחן מרכזי שבו ישנו כיבוד תוכלו לגרום לו להיראות הרבה יותר חגיגי באמצעות קישוטי בלונים. ישנם סוגים שונים של קישוטים שיכולים להתאים.
  • קישוט חללים שונים – אפשר לקשט בעזרת בלונים אזורים שונים ומגוונים, כמו למשל את החלונות והדלתות, אפשר לארגן פינת צלום סלפי מיוחדת, לתלות אותם מהתקרה, לקשט את הקירות ובאמת שאין גבול לאפשרויות.

מלבד קישוטים, אל תשכחו מתנות לעובדים

כמובן שזה מקסים לקשט את החלל והמשרד ולהכניס את העובדים לרוח החג. ואם אתם כבר רוצים לשמח את העובדים, כדאי לזכור לקנות מתנות לכולם. חג הפסח מציע הזדמנות גם לציין את הישגים מיוחדים של עובדים מצטיינים, אפשר לעשות זאת באירוע הרמת הכוסית בעזרת ציון שמותיהם לצד חלוקת מתנות לפסח לעובדים מצטיינים שקניתם במיוחד. יש המון מתנות שיכולות להוות אופציה מעולה, כמו למשל מארזי חג. אך אפשר גם לבחור במתנות אישיות שמתאימות לעובדים המצטיינים באופן ספציפי, או אפילו כוללות את שמם ואת שם המותג.