אנחנו לא תמיד מעזים לחשוב על אהבה בכל גיל, בטח לא כשאנחנו כל כך צעירים. אבל מהרגע שבו אנחנו פוגשים את אהבת חיינו לפתע הרעיון של חתונה, הקמת משפחה וחיים משותפים ביחד נראה הכי מרגש בעולם כולו. פרפרים בבטן של אהבה, של התרגשות. כשאנחנו מתכננים את החתונה אחד מהדברים המרגשים הם כמובן לבחור שיר סלואו לחתונה שיזכיר לנו את הרגע הזה. הרגע שבו החיים החדשים שלנו מתחילים.

שיר סלואו לחתונה שישאיר אתכם עם חשק לעוד

בתוך כל כך הרבה משימות שיש עליכם בארגון החתונה, אחת מהן היא חשובה במיוחד. הבחירה של השיר הכי חשוב, שיר סלואו לחתונה היא אחת המשימות היותר מרגשות. לא מחליטים את זה תוך שניה, כדאי לחשוב על כך באדיקות וכמובן רק אחרי שבוחרים דיג'יי לחתונה המתאים לכם. https://dj4event.co.il/
בחירה של תקליטן מתאים יכולה להיעשות על סמך פרמטרים מאד ברורים:

  • לא לסגור בשיחת הטלפון
    לשיחת הטלפון תפקיד מאד חשוב. היא למעשה שיחת תיאום ציפיות, לאחריה, חשוב שתהיה פגישה. כמובן שלא חובה לסגור כבר על הפגישה הראשונה. העיקרון הכי חשוב כאן הוא בעצם לא לסגור שום דבר רק בטלפון. חשוב שתגיעו לפגישה, תדברו על הדברים, תראו איך הכל מסתדר ורק אז תוכלו להתקדם לסגירה.
  • תנו לכימיה מקום
    כימיה עם דיג'יי לחתונה היא אחד הדברים הכי חשובים באירוע. זה לא קשור כבר לבחירה של שיר סלואו לחתונה זה או אחר, אם כי לעובדה שכימיה עם כל אחד ואחת מהאנשים שאתם בוחרים לחתונה היא פשוט הדבר החשוב ביותר. כשיש כימיה רלוונטית, אתם פשוט מגיעים לחתונה כדי ליהנות ולא לנהל אותה. וזה בונוס מאד גדול כשמדובר באירוע בקנה מידה של חתונה כמובן.
  • עוד פגישה, כי אחת לא תמיד מספיקה
    הגעתם לפגישה? זה נהדר! אתם על המסלול הנכון לבחירת התקליטן. אבל חשוב לסגור שאתם לא חייבים כבר להחליט על הפגישה הראשונה, אתם לא באמת מתחתנים עם התקליטן. שבו, התרשמו, ותנו לכימיה לדבר. בפגישה הזאת כבר תוכלו לבדוק אופציות לשירי סלואו לחתונה בין אם בעברית ובין אם באנגלית וליהנות ממגוון של רעיונות אלו ואחרים לגבי השמעת המוזיקה באירוע.
  • דוגמאות רלוונטיות
    התקליטן שאתם פוגשים משוחח עמכם בססמאות? הולך בעקיפין ולא מצליח לתת לכם דוגמאות רלוונטיות לשירים שאתם מדברים עליהם? בין אם אלו שירי שבירת כוס אי שיר סלואו לחתונה חשוב שיהיה לכם תקליטן שיכול להביא דוגמאות של ממש. שהוא יבין אתכם, יקרא אתכם וידע איך להעיר את האורחים באירוע המרגש הזה.

DJ אילון מתנה חתום על סטים מובילים של מוזיקה בארץ ובעולם ומעבר להיותו כוכב רשת ויראלי ואוניברסלי, הוא מופיע על הבמות הגדולות בישראל ובחוץ לארץ. אילון מתנה פורץ גם אל עולם האירועים עם נסיון אדיר, מוזיקה איכותית, וגם מגיע עם תקליטן נוסף וביחד הם הולכים להרקיד אתכם ואת היקרים לכם עד השעות הקטנות של הלילה, ובמסיבה אמיתית קופצנית כמו שראויה שתהיה לכם. כי כשחוגגים אהבה, אין שום דרך אחרת לחגוג. חתונה שמחה ומאושרת, מלאה באהבה היא השמחה שלכם, והזכות שלנו.